(تصاویر) کوشش پناهجویان برای زنده ماندن در بوسنی!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، مهاجران بی سرپناه در بوسنی و هرزگوین که در یک منطقه جنگلی مستقر شده اند برای زنده ماندن در سرمای زمستان کوشش می نمایند.

(تصاویر) کوشش پناهجویان برای زنده ماندن در بوسنی!

به گزارش وبلاگ آریابلاگ، این مهاجران که در یک اردوگاه موقت که با کمترین امکانات در سه کیلومتری کرواسی ایجاد نموده اند در شرایط بسیار بدی برای زنده ماندن کوشش می نمایند.

تنها رویای این پناهجویان و مهاجران که اکثرا پاکستانی هستند رسیدن به کشورهای اروپایی است.

ماه گذشته یک آتش سوزی بزرگ اردوگان آوارگان لیپا در شمال غربی بوسنی در نزدیکی مرز کرواسی را نابود کرد و مهاجران ساکن در آن آواره شدند. در پی این حادثه اتحادیه اروپا 3.5 میلیون یورو به بوسنی اختصاص داد تا شرایط غیرقابل قبول مهاجران را بهبود بخشد.

گزارش می گردد حدود 1500 نفر در حال حاضر در حاشیه اردوگاه سوخته و در ساختمان های متروک و کمپ های جنگلی مجاور به سر می برند. سازمان ملل متحد هشدار داده است هزاران پناهجو و مهاجر پس از هفته ها سر کردن در فضای باز و در شرایط یخبندان محتاج یاری های فوری هستند.

مهاجران که اکثرا از کشورهای پاکستان و افغانستان هستند عمدتا به شمال غربی بوسنی می فرایند تا از آنجا بتوانند وارد کرواسی، کشور همسایه و عضو اتحادیه اروپا، شوند و سپس خود را از آنجا به یکی از کشورهای ثروتمند اروپایی برسانند.

منبع: فرارو

به "(تصاویر) کوشش پناهجویان برای زنده ماندن در بوسنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) کوشش پناهجویان برای زنده ماندن در بوسنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید